Contul meu
Coșul meu

Nu ai niciun produs in cos.

Închide

Modalitati de plata si livrare

1. Plata Produselor

Modalitățile de plată acceptate pe Website sunt următoarele: (1) plata în sistem ramburs; (2) plata cu card; (3) plata prin transfer bancar; (4) plata prin PayPal; (5) plata cu card de cumpărături sau card de credit în rate egale fără dobândă. Utilizarea voucherelor se va face conform regulamentelor și/sau politicilor în baza cărora au fost acordate. Voucherele nu se pot cumula cu alte vouchere sau reduceri și nu pot fi convertite în bani (nu se poate solicita contravaloarea acestora). Pentru produsele disponibile prin Precomandă plata se poate face doar în sistem ramburs în urma expedierii produsului, după ce acesta va sosi de la furnizor.

  • Plata în sistem ramburs

La livrarea comenzii prin curier rapid poți achita contravaloarea în sistem ramburs, cu numerar sau prin card bancar utilizând terminalul POS pus la dispoziție de FAN Courier. Precizăm că în anumite localități FAN Courier permite exclusiv plata cu numerar.

  • Plata online cu card la plasarea Comenzii

Produsele comandate pe Website pot fi achitate online, cu card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Toate plățile online sunt procesate prin intermediul mobilPay. Website-ul nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o aveti în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.

Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (i.e. fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre părți nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau încerca din nou procesarea plății cu un card valid.

Vă rugăm să aveți în vedere ca efectuarea plății online cu card bancar nu garantează Acceptarea Comenzii. În cazul în care Acceptarea Comenzii nu are loc în termenul de maxim 24 de ore, suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră, în cel mai scurt timp, în conformitatea cu politicile băncii Vânzătorului și ale băncii dumneavoastră cu privire la procesarea plăților.

  • Plata prin transfer bancar

Puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail odată cu Acceptarea Comenzii.

  • Plata prin PayPal

Produsele comandate pe Website pot fi achitate simplu și rapid printr-un cont de PayPal. PayPal, lider mondial în domeniul tranzacțiilor online, îți permite să efectuezi tranzacții securizate pentru cumpărăturile online. Dacă nu ai un cont activ PayPal, vezi aici ce pași trebuie să urmezi: http://bit.ly/33oVOzH.

  • Rate egale fără dobân

    Bonus Card de la Garanti BBVA

    Liber la cumpărături cu Bonus Card de la Garanti BBVA pe website-ul Breville! Bonus Card de la Garanti BBVA, primul card de credit cu cip din România, îți oferă posibilitatea de a face cumpărături la orice comerciant din țară sau străinătate care afișează sigla MasterCard, dar și de a refinanța cardul de credit de la altă bancă în condiții avantajoase.

    Beneficii la cumpărături:

    • câștigi Bonus. Până la 10% din valoarea cumpărăturilor se întoarce în contul tău de fiecare dată când plătești cu Bonus Card de la Garanti BBVA
    • cumperi Gratuit. Cu bonusul acumulat cumperi ce îți dorești din magazinele partenere (peste 5000 de magazine partenere)
    • plătești în rate fără dobândă. La Breville poți plăti în 2, 3, 4, 5, 6 sau 12 rate fără dobândă
    • perioada de grație. Beneficiezi de 20 - 50 de zile perioadă de grație cu 0% dobândă

    Beneficii la refinanțare:

    • până la 12 rate fără dobândă SAU
    • 10% discount din debitul refinanțat, plus 6 luni perioadă de grație

    Pentru mai multe detalii te rugăm să vizitezi www.bonuscard.ro sau dă-ne un telefon la Alo Garanti, 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie).

    Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Garanti BBVA pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.


    Banca Transilvania - Star BT

    Plătește cu Star BT de la Banca Transilvania pe Breville și beneficiezi de:

    • până la 12 rate fără dobândă, pentru orice plată, dacă alegi plata în rate
    • 0.3% din valoarea cumpărăturilor în Puncte Star, dacă alegi plata integrală
    • perioada de grație de până la 56 de zile - valabilă pentru toate tranzacțiile (plăți la comercianți - integral sau în rate, ridicări de numerar, plăți de utilități, etc.)

    Sunt incluse în programul Star Card cardurile de cumpărături: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic și Visa Flying Blue Premium.

    Nu ai încă Star Card? Aplică acum pentru un card de cumpărături Star:

    • în orice unitate Banca Transilvania
    • online pe https://beta.bancatransilvania.ro 
    • telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 - pentru rețele mobile sau din străinătate; 0800 80 CARD (2273) - din rețeaua Telekom

    Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Banca Transilvania pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.


    ING Romania - ING Credit Card

    Folosind ING Credit Card beneficiezi de rate fără dobândă sau poți plăti integral astfel: până la 12 rate fără dobândă pentru cumpărături online. Plata se efectuează integral, urmând să îți setezi ratele răspunzând la SMS sau direct din ING Home'Bank, serviciul de internet banking. 

    Poți beneficia de perioade promoționale, în care numărul de rate se modifică. Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți consulta www.ing.ro, secțiunea Credit Card sau ING Home'Bank, secțiunea Bazar.

    Pentru detalii cu privire la numărul de rate disponibil, poți contacta banca la: My'Line - Relații Clienți disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

    Telekom: 021 402 83 91 | Orange: 0374 13 83 91 | Vodafone: 0372 38 83 91 | RCS&RDS: 0314 06 83 91

    Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile ING România pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.

     

    Credit Europe Bank - Card Avantaj

    Folosind Card Avantaj de la Credit Europe Bank poți plăti în 2 până la 6 rate fără dobândă, direct pe website-ul Breville.

    Cum poți obține Card Avantaj?

    • poți merge la orice sucursală Credit Europe Bank
    • aplici online pe www.cardavantaj.ro la secțiunea "Aplică acum"
    • suni la CEBLine apelând numerele 0801.000.000 (apelabil din rețeaua fix Telekom) sau 0750.000.000  (apelabil din orice rețea) și soliciți emiterea unui Card Avantaj

    Vânzătorul nu este responsabil de promoțiile și costurile Credit Europe Bank pe care acesta le poate schimba sau modifica, după caz, fără notificare prealabilă.


    2. Livrarea produselor

    Livrarea Produselor din Comanda acceptată de Vânzător prin e-mail se face prin curier la adresa menționată de Client în procesul de transmitere a Comenzii. Produsul va fi expediat împreună cu documentele însoțitoare impuse de legislația în vigoare. În cazul în care unul dintre Produsele achiziționate se află în Precomandă, coletul va fi livrat la momentul sosirii acestuia în stoc, chiar dacă restul Produselor din Comandă se află în stoc.


    Livrarea Produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firma de curierat rapid FAN Courier.

    • Comenzile plasate până în ora 15:45 și pentru care a fost transmisă Acceptarea Comenzii de către Vânzător se vor livra în 24 de ore de la Acceptarea Comenzii, dar nu mai devreme de prima zi lucrătoare de la trecerea acestora
    • Comenzile plasate vineri, după ora 15:45, sâmbătă și duminică se vor procesa în prima zi lucratoare și se vor livra în 24 de ore de la Acceptarea Comenzii.


    În toate cazurile timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. Vă rugăm să consultați dispozițiile cu privire la Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi din secțiunea Termeni și Condiții de pe Website.


    Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport cu TVA inclus, care va fi afișat separat pe comandă și factură astfel:

    • pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 400 lei  (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 14.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură
    • pentru comenzile cu valoarea totala cuprinsă între 400 lei și 2000 lei (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 19.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură
    • pentru comenzile cu valoare mai mare de 2000 lei (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 29.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură
    • pentru comenzile de accesorii se va aplica un cost de transport de 9.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură

    După livrarea Produselor, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea Produselor. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.



    LIVRAREA PRODUSELOR ÎN CONTEXTUL COVID-19

    Apelăm la înțelegerea dumneavoastră având în vedere evoluția situației epidemiologice internaționale determinată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, declararea "Pandemiei" de către Organizația Mondială a Sănătății, la data de 11.03.2020, a "Stării de Urgență" în temeiul decretului semnat de Președintele României la data de 16.03.2020 și a următoarelor Ordonanțe Militare.

    Nu ne asumăm întârzierile cauzate de activitatea firmelor de curierat. Termenele de livrare pot fi decalate cu un interval de timp care este în afara controlului NYS Experience S.R.L. din cauza întărzierilor în activitatea de curierat. Prin transmiterea Comenzii pe Website acceptați acest fapt, fiind înștiințat de eventuale întârzieri în livrarea Produselor, atât prin prezentii T&C, cât și prin email-ul de Acceptare a Comenzii.

    Pentru informații complete cu privire la Termenii și Conditiile aplicabile Comenzii dumneavoastră, vă rugăm să consultați secțiunea dedicată de pe Website.